Alberte Pagán

Walsed

Walsed

(2014, 3’30”)

Walsed é um estudo cinematográfico sobre o clássico experimental “Visión fantástica” de Eugène Deslaw. Onde Deslaw negativava, eu nego —entanto recupero as images positivas originais— reduzindo drasticamente os 60 minutos da película e invertendo as images no espaço e no tempo.

A banda sonora segue a ser a mesma, igualmente comprimida a 3 minutos e desglossada em dous canais: num, na direcçom original; no outro, invertido temporalmente.

Esta negaçom dumha negaçom dista de ser umha aceitaçom: negam-se as images e as cançons folclóricas dum país fascista que subjazem às tomas do NO-DO retocadas por Deslaw, entende-se a intençom do cineasta à hora de negativizá-las/negá-las, mas, percebendo que o esforço nom avonda, vai-se além da sua proposta caminho da destruçom total.

Walsed is a film study on the experimental classic “Visión fantástica” by Eugène Deslaw. Where Deslaw negativized, I negate —while recovering the original positive images—, drastically reducing the film’s 60 minutes’ length and reversing the images in space and time.

I kept the same soundtrack, although equally compressed into 3 minutes’ length and divided into two channels: one, in the original direction; the other one, reversed.

This negation of a negation is far from being an acceptation: the folk images and songs from a fascist country, underlying the NO-DO shots touched up by Deslaw, are negated; the filmmaker’s intentions when negativizing/negating them are understood; but, seeing that the effort is not enough, this film goes beyond his proposal on the way to total destruction.

Walsed es un estudio cinematográfico sobre el clásico experimental “Visión fantástica” de Eugène Deslaw. Donde Deslaw negativizaba, yo niego —al tiempo que recupero las imágenes positivas originales— reduciendo drásticamente los 60 minutos de la película e invirtiendo las imágenes en el espacio y en el tiempo.

La banda sonora sigue siendo la misma, igualmente comprimida a 3 minutos y desglosada en dos canales: en uno, en la dirección original; en el otro, invertido temporalmente.

Esta negación de una negación dista de ser una aceptación: se niegan las imágenes y las canciones folclóricas de un país fascista que subyacen a las tomas del NO-DO retocadas por Deslaw, se entiende la intención del cineasta a la hora de negativizarlas/negarlas, pero, entendiendo que el esfuerzo no es suficiente, se va más allá de su propuesta camino de la destrucción total.

























Powered by WordPress | Optimizado para Firefox